Insolventa

Echipa noastra ofera servicii profesioniste in domeniul insolventei.
Grupul integrat de practicieni in insolventa, avocati, economisti-contabili si juristi, are o experienta vasta, in domeniul insolventei, putand oferi atat servicii de consultanta cat si servicii privind deschiderea si coordonarea unei proceduri de insolventa.


Colaborator : CABINET INDIVIDUAL DE INSOLVENTA TANA CARMEN ELENA


  • PRACTICIAN IN INSOLVENTA
  • AVOCAT DEFINITIV - BAROUL OLT
  • EXPERT EVALUATOR - PROPRIETATI IMOBILIARE-MEMBRU A.N.E.V.A.R

  • Cabinetul individual de insolventa a fost constituit prin decizia de infiintare din data de 11.01.2007, ca urmare a promovarii examenului sustinut pentru dobandirea calitatii de practician in reorganizare si lichidare - Bucuresti - noiembrie 2006.


    Cabinetul de insolventa este agreat de catre A.N.A.F. , conform anexei 2 la Ordinul Presedintelui ANAF NR.3077/2011.


    Pentru fiecare societate aflata in insolventa, Cabinetul Individual de Insolventa , impreuna cu colaboratorii sai, gandeste si aplica o strategie mixta juridica si economica menita sa gestioneze situatiile de criza si sa accelereze procesele economice si procedurile legale astfel incat recuperarea creantelor sa fie rapida si integrala.

    Vom specifica unele activitati specifice activitatii de practician in insolventa desemnat administrator/lichidator judiciar, pe care intelegem sa la abordam:
  • Realizarea cu celeritate a procedurii prin respectarea termenelor legale, realizarea rapoartelor, valorificarea activului debitoarei pentru indestularea creditorilor si limitarea cheltuielilor procedurale.
  • Verificarea realitatii documentelor depuse de debitor in temeiul art.28 din Legea nr.85/2006, corectarea acestora daca este cazul, activitati realizate prin experti contabili la sediul societatii debitoare;
  • Examinarea situatiei economice a debitorului si intocmirea raportului prin care se propune fie intrarea in procedura simplificata, fie continuarea perioadei de observatie in cadrul procedurii generale
  • Examinarea activitatii debitorului si intocmirea unui raport amanuntit asupra cauzelor si imprejurarilor care au dus la incetarea de plati cu stabilirea persoanelor carora le-ar fi imputabila si asupra existentei premiselor angajarii raspunderii acestora, precum si asupra posibilitatilor reale de reorganizare a activitatii debitorului ori a motivelor care nu permit reorganizarea.
  • Se vor selecta activele in functiune fata de cele in conservare si se va urmari in mod special capacitarea acestora de a genera lichiditati pentru acoperirea cheltuielilor curente si pentru acoperirea pasivului in cadrul procedurii judiciare.
  • Analiza si apoi mentinerea sau denuntarea contractelor incheiate de debitor
  • Angajarea raspunderii persoanelor care sunt vinovate de situatia debitoarei, de insolventa si urmarirea patrimoniilor acestora, pentru maximizarea sumelor incasate in cadrul procedurii.
  • Introducerea de actiuni pentru anularea actelor frauduloase incheiate de debitor in dauna drepturilor creditorilor precum si a unor transferuri cu caracter patrimonial si a unor operatiuni comerciale incheiate de debitor, susceptibile a prejudicia drepturile creditorilor.
  • Introducerea de actiuni in vederea recuperarii creantelor de la debitorii societatilor aflate in insolventa
  • Arhivarea documentelor apartinand societatii debitoare in conformitate cu prevederile Legii nr.16/1996 .
  • intocmirea Regulamentelor de valorificare si a Caietelor de sarcini pentru vanzarea bunurilor.
  • Valorificarea tuturor bunurilor inventariate in conformitate cu prevederile Legii nr.85/2006.
  • Inchiderea procedurii si radierea debitoarei numai dupa ce au fost epuizate mijloacele legale in materie in privinta optimizarii prezentei proceduri.


  • Avocatul nu doar rezolva probleme, ci le si poate preintampina!

    Anca Tomescu